stats

donderdag 6 februari 2014

Uitdaging voor februari: roze

Het is natuurlijk een beetje voorspelbaar met Valentijnsdag voor de deur maar de uitdaging voor Kleurrijk 2014 voor de maand februari is roze. Als je er meer over wil lezen kan dat in de Nieuwsbrief. Ondertussen heb ik mijn voorraadje roze (toegegeven het valt mee hoeveel het eigenlijk is) op de foto gezet in een hartvorm (hartjes zijn de februari uitdaging van Art Every Day)
En ik heb nu ook een hele goede reden om mijn voorraad op kleur te sorteren. Op 25 mei is er in Beusichem een kleurrijk festival en met de breiclubs gaan we de bomen mooi op kleur inpakken... ik begin dus maar met een roze boomomslag.
Zelf inspiratie opdoen kun je ook op mijn roze/pink pinterest board, en mocht je zin hebben om mee te breien of haken voor de meent neem dan even contact op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten