stats

zaterdag 4 januari 2014

Een groen blaadje

Voortbordurend op het thema van gebreide blaadjes ben ik maar eens aan de slag gegaan met een iets ingewikkelder patroon uit het tijdschrift Haken, aflevering 01/2012. Mijn eerste idee was om er een schilderij voor aan de muur van te maken (ook met het thema heden, verleden en toekomst van Art Every Day voor januari in mijn achterhoofd - met een fris groene als toekomst en een bruin herfstblad als verleden) maar het werd niet zo groot als ik dacht (ongeveer 16 cm).


Ik liep ook aan tegen te weinig haak-kennis (dus als iemand een idee heeft...) ik heb geen idee wat de cijfertjes 3 in het patroon betekenen, al snap ik dat er wat ruimte moet komen. Ik heb tussen de rand en het midden 3 lossen gehaakt en bij de drietjes in het midden steeds 1 losse. Met een klein beetje smokkelen ziet het er nu zo uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten