stats

donderdag 25 april 2013

2 giraffen

Voor de Ark van Noach was ik in Portugal al begonnen met het ontwerp van een giraf, alleen was dat behoorlijk lastig. Toen ik thuiskwam bleek de giraffe ook te klein te zijn naast de olifant en ben ik verder gegaan met een dikkere haaknaald en een dikkere wol. Later heb ik van de dunne wol de vorm van de grote giraf nagehaakt, Admar Kwant heeft ze leuk op de foto gezet:
Maar de kleine giraf heb ik toch ook maar afgemaakt omdat iemand die graag cadeau wilde geven. Deze is volgens eigen ontwerp, zo echt mogelijk, maar ik heb ook nog een kraamcadeau giraffe gemaakt volgens het Engelse patroon van Emma Dent met lekker felle kleurtjes, dus hier broederlijk naast elkaar.
Nu wil ik nog een girafje maken in iets zachtere kleuren met een tuinbroekje aan.

1 opmerking: