stats

maandag 17 september 2012

Kreadoe

De Kreadoe staat ieder jaar weer op mijn agendalijstje, een heerlijke beurs om ideeen op te doen en handige spulletjes in te slaan.
Ik wil er graag nog meer haakideeen voor mijn vlinders opdoen. Ik ben namelijk 39 verschillende vlinders aan het haken voor het Houston project. De voortgang kun je lezen op het vlinderblog, maar de leuke patroontjes komen natuurlijk ook hier terecht. Er zijn enorm vele manieren waarop je vlinders kunt haken. Van de meest eenvoudige - een bloemetje wat je dubbelvouwt - heb ik er aan stuk of 1000 gehaakt, maar ik ben nu variaties aan het verzinnen. Ook zijn er bijna kantachtige platte vlinders te vinden, al zijn de patronen vaak in het Engels, of Fins! Kortom, nu de vlinders het buiten een beetje te koud gaan vinden haken we binnen gezellig verder.
En wie weet, tot ziens op de Kreadoe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten