stats

donderdag 1 november 2012

Spreekbeurt



Voor de een iets gemaakt, kan ik de ander niet in de kou laten staan. Maar het werd een illustratie van zijn spreekbeurt over de meest favoriete toevoeging aan de maaltijd (zegt volgens mij niets over mijn kookkunst, maar dat terzijde). Ik had gelukkig een goed voorbeeld, alleen de 57 bovenaan (de hoeveelheid soorten die bverkocht wordt weet ik sinds de voorbereidingen van deze spreekbeurt) is vervangen door de 11. Deze fles was namelijk ook het 'gehaakte zakje' voor zijn verjaardag, door de hals passen precies euromunten. Ben overigens wel benieuwd hoeveel munten er in de hele fles zullen gaan... maar omdat het verjaardagsgeld alweer uitgegeven is zal dat een van de raadsel blijven. De ketchupfles is gehaakt rond de onderkant van een snoeptomaten kokertje, met de halfronde bovenkant ben ik ook fijn aan de slag gegaan (zoals je kunt zien in de Haak_aan nieuwsbrief van oktober).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten