stats

donderdag 19 mei 2011

Vlindertjes voor Holy Stitch

Volgend weekend (28 en 29 mei) is in Leeuwarden een hele interessante craftmarkt: Holy Stitch. Bezoekers krijgen bij besteding van 15 euro een goodie-bag en als je echt geluk hebt zit dara een door mij gehaakt vlindertjes in. Mocht je er eentje vinden... laat het mij dan even weten met een reactie op dit blog bijvoorbeeld. Want vorig jaar was ik ook zo blij verrast waar alle vlindertjes neerstreken naar aanleiding van de nieuwsbrief, en nu krijgen deze vlindertjes alvast een lift naar het noorden. Ben benieuwd!

1 opmerking:

  1. Wat leuk! Het zou mooi zijn als je inderdaad wat reacties krijgt. Ik heb pas het grootste deel van mijn gehaakte knuffels weg gegeven voor verkoop voor een goed doel. Daar werd ook mijn blogadres bij vermeld, maar tot nu toe heb ik nog geen reacties gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen